بررسی صحنه‌ی معروف بازی شب گذشته بایر لورکوزن برابر هوفنهایم نشان می‌دهد موقعیت شیک به لطف سردار فراهم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از کش و قوس فراوان، بالاخره سعید مهری در جمع بازیکنان استقلال ماندگار شد.
سرخیو آریباس که مورد توجه دورتموند و لورکوزن بود، سرانجام با آلمریا به توافق رسید.
مورد عجیب درباره فرم بودجه سپاهان، اعلام نکردن رقم دقیق توسط این باشگاه است. همچنین این باشگاه فعلا تعداد ورزشکارانش را ۱۹ نفر اعلام کرده که کمترین تعداد در بین باشگاه‌های لیگ برتری بوده است. البته در این فرم قید شده که ممکن است به این تعداد افزوده شود.
یک رسانه اصولگرا نیز در همین رابطه نوشت: بالاخره استعفای محسن رضایی مورد پذیرش قرار گرفت و مطابق با ماموریت‌های محوله جدید رهبر انقلاب به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، مسئولیت دبیری آن به رضایی سپرده شد؛ دبیرخانه‌ای که ظاهرا قرار است نقش جدی‌تری ایفا کند.
با همه موانع موجود بر سر راه ابراهیم، بالاخره در سال ۶۰ به همسر مورد علاقه‌اش رسید و خطبه عقدشان با کمترین تشریفات و آداب و رسوم و تنها با یک مهریه ۱۵۰ هزار تومانی آن هم با اصرار پدر عروس، جاری شد. یکی از شرط‌های ازدواج همسر ابراهیم با او، نداشتن مهریه بود.
بالاخره صبر مدیران رئال به پایان رسید و فرلاند مندی در تابستان پیش رو یکی از گزینه‌های جدی فروش باشگاه خواهد بود.
شب‌ها شاید هیچ چیز دلچسب‌تر از پوشیدن لباس خواب مورد علاقه‌ی خود و بالاخره رفتن به رختخواب نباشد. اما بعضی لباس خواب‌ها بیش از اندازه گرم اند و ممکن است خواب تان را مختل کنند. ما وقتی دمای بدن مان اندکی پایین است، خواب بهتری داریم؛ و اگر تمایلی به برهنه خوابیدن ندارید، یک لباس خواب نازک به تن کنید که از یک جنس طبیعی و قابل تنفس مثل لینن یا نخ باشد.
ستاره سابق فوتبال برزیل در مورد ابتدای دوران حضورش در زندان نکته جالبی را با رسانه‌ها در میان گذاشت.
استفانو پیولی بعد از پیروزی خانگی مقابل آتالانتا به تحسین شاگردانش پرداخت.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود ضمن به سرانجام رسیدن طرح‌ شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند.نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
تیم پاری‌سن‌ژرمن برای انجام این مسابقه دقایقی پیش وارد شهر ریاض شدند و لیونل مسی هم مطابق معمول بیش از دیگران مورد توجه بود.
بانک‌ها به دلایل مختلف از جمله بخشنامه‌های بانکی، از پرداخت تسهیلات به مردم و بخش‌های تولیدی خودداری می‌کنند. اما این موضوع تنها یک روی سکه است؛ زیرا در روی دیگر سکه تحرکات بسیاری از بانک‌ها در فضای بنگاه داری و ملک داری است. موضوعی که در این سال ها مورد انتقاد رهبر انقلاب نیز بوده و تاکید داشته اند بانک برای بنگاه‌داری نیست.
پائولو دیبالا در ششمین بازی آرژانتین در جام جهانی بالاخره فرصت پیدا کرد دقایقی به میدان برود. مربی آرژانتین در مورد دلیل بازی ندادن به این بازیکن در دیدارهای قبلی صحبت کرد.
مراجع رسمی اطلاع رسانی تیم‌های فوتبال ایران و تونس آمار متناقضی در مورد دقایق گل‌های به ثمر رسیده ارائه می‌کنند.
دیسانتیس با کسب حمایت لاتین تبارهای فلوریدا و دور کردن آنان از دموکرات‌ها جایزه‌ای حیاتی در مسیر پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ میلادی به آن حزب داد. شکست نامزدهای مورد حمایت ترامپ در انتخابات نشان داد کنترل ترامپ بر حزب جمهوری خواه بالاخره ممکن است از بین برود.
مدافع چپ تیم ملی فوتبال از امروز کار خود را با سایر ملی‌پوشان از سر گرفت.
در عین حال غیبت یحیی در این مسابقه باعث خواهد شد اوسمار ویرا برزیلی پرسپولیس را در حین مسابقه کوچ کند که شاید انتظار تغییرات تهاجمی‌تر از سوی او هم رخ ندهد چرا که بالاخره او نیز مسائل فنی مورد نظر یحیی را در زمین پیاده خواهد کرد.
کریم بنزما همواره مورد توجه هواداران فوتبال و مسلمانان بوده است. او بالأخره برنده توپ طلای سال شد و به آرزوی کودکی‌اش رسید. به این بهانه نگاهی به حواشی جالب این شخصیت داشته‌ایم.
مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی گالاتاسرای، بالاخره در مورد اختلاف با واندا نارا صحبت کرده است.
در هفته هفتم لیگ برتر بالاخره طلسم بازی نکردن‌های هافبک مورد علاقه هواداران استقلال شکسته شد.
استقلال در بهترین نمایش خود در لیگ بیست و دوم، توانست با یک بازی تماشایی و دیدنی، از سد نساجی عبور کند.
پرونده برخورد با مقصران حادثه مشهد، آن‌قدر خاک خورد و اسیر گذر زمان شد تا اینکه بالاخره فیفا روز ۱۵ شهریور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواسته تا توضیح نهایی در این مورد ارائه شود. برخلاف گزارش‌های اولیه که رسانه‌های داخلی داده و نوشته‌اند که نامه فیفا خطرناک نیست، این نامه کاملا خطرناک است و مهلتی شش‌روزه به فدراسیون فوتبال ایران داده شده تا مدارک لازم به فیفا ارائه شود. این مهلت، دو روز دیگر، یعنی ۲۱ شهریور به پایان می‌رسد و اگر فیفا از پاسخ ارائه‌شده قانع نشود، آن وقت خطر تعلیق یا «اتفاق بد»‌ی فوتبال ایران را به طور جدی تهدید می‌کند
شنیدم که بالاخره تصمیم گرفتی مردانه به مصاف کرونا بروی و روی‌درروی با او پنجه درافکنی. شک ندارم که پیروز خواهی شد. به محض اینکه عرق جبینت خشک شد تلفن بکن تا صدایت را بشنوم. دست و بازویت نیرومند باد و زانوانت استوار. هر صبح و شام برایت و ان یکاد می‌خوانم. دعات می‌کنم و بی‌صبرانه منتظر خبرهای خوشم.
مشخص نیست نسخه‌ای که قرار است در فرانسه اکران شود، نسخه بدون ممیزی است یا نسخه نهایی مورد تایید ارشاد اکران می‌شود. با این حال مسئله اساسی این است که در نهایت معمولاً پس از اکران بین المللی فیلم‌های ایرانی، این فیلم‌ها در پلتفورم‌های آنلاین بین المللی نیز منتشر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ